Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chcete manželství pro všechny? Buďte fér!

Manželství totiž už dávno je pro všechny a to bez ohledu na jejich sexuální orientaci. Nevěříte? Tak vězte, že já sám už nějakou dobu v manželství žiji, a přitom ani moje sexualita neodpovídá průměru populace. Jsem totiž pedofil.

Řečeno lidovou češtinou, jsem úchylák, co je na malé holčičky. Navzdory tomu jsem se téměř před dvaceti lety rozhodl vstoupit do manželství, a ani já, ani moje manželka tohoto rozhodnutí dodnes nelitujeme. Nicméně díky mojí odlišné sexualitě jsem si velice dobře všiml něčeho, co by většina lidí mohla jako naprostou samozřejmost přehlédnout. A totiž že v průběhu uzavírání manželství se mě nikdo ze státní úředníků na moji sexuální orientaci neptal, nikdo mi nedával podepisovat čestné prohlášení, že jsem po sexuální stránce většinově orientovaný muž, a nikdo po mě ani nechtěl potvrzení od sexuologa. Úřady vlastně zajímalo jen šest věcí. Zda jsme já a moje budoucí manželka plnoletí, zda jsme svobodní, zda jsme k uzavření manželství právně způsobilí, zda vstupujeme do manželství dobrovolně a při plném vědomí důsledků z tohoto právního aktu plynoucích, zda jsme zvážili otázky týkající se bydlení a majetku a zda jsme se vzájemně informovali o svém zdravotním stavu. Pravda, ta poslední otázka by na to nahrávala, neb pedofilie je v seznamu nemocí vedená jako porucha sexuální preference pod kódovým označením F65.4. A já sám jsem pokládal za férové svoji nastávající manželku o takovéto důležité věci informovat. Ale opět, co jsme si během tohoto rozhovoru řekli, to zůstalo mezi námi a nikdo po tom nepátral.

Podtrženo a sečteno, ať už se vám to líbí nebo ne, neexistuje žádný zákon, který by pedofilům zakazoval se ženit. A obdobně neexistuje zákon, který by sňatky zakazoval homosexuálům. Už několikrát v životě jsem se doslechl o případu, kdy se dal dohromady gay s lesbičkou. Naposledy to bylo v jednom blogu paní Šichtařové. Co jsem se doslechl, tak jednalo se o páry, v nichž si oba partneři přáli mít rodinu, přáli si mít vlastní děti a současně si přáli, aby jejich děti měli maminku a tatínka. A byť neznám další podrobnosti, tak předpokládám, že toto poněkud zvláštní řešení zvolili s ohledem na to, že deficit v sexuální přitažlivosti vůči druhému je vzájemný a že si tedy v budoucnu nebudou mít co vyčítat. Pokud se pak takovýto pár rozhodne uzavřít manželství, úřady opět nebudou mít jediný důvod jim v tom bránit.

Takže prosím všechny, kdo se zasazují za takzvané manželství pro všechny, aby byli fér a na rovinu řekli, že jim ve skutečnosti jde o redefinici manželství. A redefinice manželství podle mne není otázkou diskriminac, ani otázkou lidských práv. Redefinice manželství je otázkou celospolečenské diskuze a toho, zda si většina společnosti takovou změnu přeje, či nepřeje.

A pokud si mohu dovolit do této diskuze něčím stručně přispět, pak tedy vězte, že nemám nic proti příslušníkům jiných sexuálním menšin ani proti většinové společnosti, nemám nic proti soužití homosexuálů, ale redefinici manželství si nepřeji.

Daniel

 

Autor: Daniel Procházka | úterý 11.2.2020 21:41 | karma článku: 30,84 | přečteno: 1404x
  • Další články autora

Daniel Procházka

Made in EU

Tak jsem se dozvěděl, že pan poslanec Peksa se při sčítání lidu přihlásil k evropské národnosti a vyzval k podobnému činu i ostatní. A tak nějak se mi přitom vybavili zážitky z cestování po Rumunsku.

3.5.2021 v 9:06 | Karma: 32,35 | Přečteno: 740x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Tak jak je to s těmi čtyřiceti pohlavími

Mám rád seriál Startrek. Kosmická loď prolétá nadsvětelnou rychlostní mezi hvězdami, objevuje nové formy života a nové civilizace. V jednom díle pak posádka hvězdné lodi potká civilizaci trojpohlavní.

12.4.2020 v 13:54 | Karma: 33,05 | Přečteno: 1130x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Přestaňte už konečně s těmi řečmi o hodné paní ombudsmance

co se statečně a obětavě bila za menšiny a jejich práva. Zrovna já mám totiž tu smůlu, že patřím k menšině, kterou paní Šabatová opakovaně chtěla o její práva připravit. Jsem pedofil a řeč je o chirurgických kastracích.

7.3.2020 v 16:52 | Karma: 46,29 | Přečteno: 14470x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Tati, proč se vlastně musím učit ten dějepis?

Aneb politicky nekorektní rozhovor s mojí dcerou o aktuální situaci a vývoji v Evropě nad učebnicí dějepisu.

2.11.2018 v 9:00 | Karma: 29,30 | Přečteno: 1086x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Jak jsem se nepřihlásil k #MeToo

Tak i na mne nakonec došlo. Byl jsem veřejně obviněn ze sexuálního obtěžování. A musím říct, že mě už dlouho nic tak nepobavilo.

12.10.2018 v 7:58 | Karma: 26,25 | Přečteno: 1525x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

50 syrských sirotků a Nicholas Winton

Kolem nápadu přivést do Česka 50 sirotků ze Sýrie toho bylo řečeno tolik, že mi připadá skoro zbytečné cokoliv dodávat. Když ale zazněly výroky srovnávající tento počin s počinem Nicholase Wintona, tak mi to prostě nedalo.

28.9.2018 v 21:24 | Karma: 32,16 | Přečteno: 973x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Má být migrace lidské právo?

Toto téma, které v posledních dnech začalo být probíráno v médiích, se mě bezprostředně týká. Sám totiž jednoho migranta v rodině mám. Moji manželku.

22.7.2018 v 12:56 | Karma: 42,60 | Přečteno: 4071x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (3)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

31.12.2017 v 23:04 | Karma: 18,02 | Přečteno: 882x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (2)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

14.12.2017 v 23:03 | Karma: 29,59 | Přečteno: 1115x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (1)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

9.11.2017 v 21:28 | Karma: 19,04 | Přečteno: 1357x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

LGBT aktivisté z pohledu jednoho pedofila

Rád bych napsal, jak na mě osobně současné LGBT hnutí působí. Aby ale moje sdělení dávalo smysl, budu vás nucen chvíli nudit povídáním o sobě.

3.11.2017 v 9:40 | Karma: 39,50 | Přečteno: 3671x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2828x
Jsem heterosexuální pedofil. Přeji si jen žít, nechat žít druhé, radovat se ze života, ze svojí rodiny, ze smysluplné práce a při tom všem se nějakým způsobem srovnat s faktem, že život zkrátka není fér.

Seznam rubrik