Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak jak je to s těmi čtyřiceti pohlavími

Mám rád seriál Startrek. Kosmická loď prolétá nadsvětelnou rychlostní mezi hvězdami, objevuje nové formy života a nové civilizace. V jednom díle pak posádka hvězdné lodi potká civilizaci trojpohlavní.

 Většinu příslušníků této civilizace tvoří muži a ženy, kteří spolu vytvářejí páry a vychovávají děti. Pouze muž a žena však ke splození potomka nestačí. K úspěšnému početí je zapotřebí přítomnosti příslušníka třetího pohlaví. Tyto osoby, označované jako spolurodič, tvoří velmi malou minoritu, mají omezená práva, pobývají s manželskými páry, které si vyžádali jejich přítomnost, a to pouze po dobu, po kterou je jejich přítomnost zapotřebí.

V seriálu je scénka, kdy se zvědavý hlavní inženýr vyptává palubního lékaře na roli třetího pohlaví, nicméně v okamžiku, kdy doktor přechází k detailnímu popisu procesu reprodukce, jej přeruší se slovy: "Ne, neříkejte mi to, myslím, že to nechci vědět".

Ale teď zpátky od scifi seriálu k realitě pozemského života. Člověk je bytost dvoupohlavní. Taková je alespoň moje osobní zkušenost, neboť když jsme se s manželkou rozhodli pro splození potomka, vystačili jsme si na to sami a nikoho třetího jsme k tomu nepotřebovali. Ani nikoho čtvrtého, pátého, šestého, nebo čtyřicátého.

Pokud mi někdo nevěří, pak doporučuji vyhledat obdobně smýšlející osobu opačného pohlaví a provést praktický experiment.

Co si pak myslím o lidech, kteří tvrdí, že existuje čtyřicet pohlaví? Inu, pokud je někdo bytostně přesvědčen o tom, že kvůli splození potomka si do postele musí přivést 39 dalších jedinců, tak potom tedy, abych tak řekl, no zkrátka pokud se dotyčnému podaří sehnat dostatečně velkou postel a pokud s ním oněch 39 jedinců půjde do té postele dobrovolně, tak potom, jak se říká, proti gustu žádný dišputát.

Pouze ve shodě s hlavním inženýrem ze Startreku dodávám, že o tom, co se v té posteli děje, nechci nic vědět ;-)

Daniel

 

Autor: Daniel Procházka | neděle 12.4.2020 13:54 | karma článku: 33,05 | přečteno: 1130x
  • Další články autora

Daniel Procházka

Made in EU

Tak jsem se dozvěděl, že pan poslanec Peksa se při sčítání lidu přihlásil k evropské národnosti a vyzval k podobnému činu i ostatní. A tak nějak se mi přitom vybavili zážitky z cestování po Rumunsku.

3.5.2021 v 9:06 | Karma: 32,35 | Přečteno: 740x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Přestaňte už konečně s těmi řečmi o hodné paní ombudsmance

co se statečně a obětavě bila za menšiny a jejich práva. Zrovna já mám totiž tu smůlu, že patřím k menšině, kterou paní Šabatová opakovaně chtěla o její práva připravit. Jsem pedofil a řeč je o chirurgických kastracích.

7.3.2020 v 16:52 | Karma: 46,29 | Přečteno: 14470x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Chcete manželství pro všechny? Buďte fér!

Manželství totiž už dávno je pro všechny a to bez ohledu na jejich sexuální orientaci. Nevěříte? Tak vězte, že já sám už nějakou dobu v manželství žiji, a přitom ani moje sexualita neodpovídá průměru populace. Jsem totiž pedofil.

11.2.2020 v 21:41 | Karma: 30,84 | Přečteno: 1404x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Tati, proč se vlastně musím učit ten dějepis?

Aneb politicky nekorektní rozhovor s mojí dcerou o aktuální situaci a vývoji v Evropě nad učebnicí dějepisu.

2.11.2018 v 9:00 | Karma: 29,30 | Přečteno: 1086x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Jak jsem se nepřihlásil k #MeToo

Tak i na mne nakonec došlo. Byl jsem veřejně obviněn ze sexuálního obtěžování. A musím říct, že mě už dlouho nic tak nepobavilo.

12.10.2018 v 7:58 | Karma: 26,25 | Přečteno: 1525x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

50 syrských sirotků a Nicholas Winton

Kolem nápadu přivést do Česka 50 sirotků ze Sýrie toho bylo řečeno tolik, že mi připadá skoro zbytečné cokoliv dodávat. Když ale zazněly výroky srovnávající tento počin s počinem Nicholase Wintona, tak mi to prostě nedalo.

28.9.2018 v 21:24 | Karma: 32,16 | Přečteno: 973x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Má být migrace lidské právo?

Toto téma, které v posledních dnech začalo být probíráno v médiích, se mě bezprostředně týká. Sám totiž jednoho migranta v rodině mám. Moji manželku.

22.7.2018 v 12:56 | Karma: 42,60 | Přečteno: 4071x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (3)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

31.12.2017 v 23:04 | Karma: 18,02 | Přečteno: 882x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (2)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

14.12.2017 v 23:03 | Karma: 29,59 | Přečteno: 1115x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (1)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

9.11.2017 v 21:28 | Karma: 19,04 | Přečteno: 1357x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

LGBT aktivisté z pohledu jednoho pedofila

Rád bych napsal, jak na mě osobně současné LGBT hnutí působí. Aby ale moje sdělení dávalo smysl, budu vás nucen chvíli nudit povídáním o sobě.

3.11.2017 v 9:40 | Karma: 39,50 | Přečteno: 3671x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2828x
Jsem heterosexuální pedofil. Přeji si jen žít, nechat žít druhé, radovat se ze života, ze svojí rodiny, ze smysluplné práce a při tom všem se nějakým způsobem srovnat s faktem, že život zkrátka není fér.

Seznam rubrik