Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl bych dotaz. V kolikati letech jste si uvědomil, že jste pedofil?

0 0
možnosti

První příznaky odlišné sexuality se objevily ve 12, ale došlo mi to až v 17. Načež jsem zaujal postoj, který se nejlépe dal popsat slovy: "Já nejsem žádný pedofil, mě se prostě jenom líbí malé holčičky." Pravdivě jsem se pak svůj stav odvážil pojmenovat až po třicítce a smířil jsem se s ním ve 38.

2 0
možnosti
Foto

Pěkný článek, karma! R^

0 0
možnosti

Byli jsme před islámem, budeme i po něm!

1 0
možnosti

J56a78r66a 34R35a71n83k

31. 12. 2017 23:27

Mam pocit, ze si z nas "utahujete", to je me posledni ceske slovo, nez jsme "zdrhli", mozna, ze uz nebude IN, ale stejne - v Cesku lide sili, kdyz se deje "pride parade" - v zapadnich zemich toho vyuzivaji - nesmirny prinos pro turistiku, proc by jinak jezdili nadrzeni do Ria de Janeira? Proc do Nemecka na Fasching nebo Fastnacht? Jsou tam sami na pul obleceni a v Cesku, ktere se chlubi tim, ze krome Islamu ho nic neznici, se tutlaji pod Emanovym hradnim destnikem, oooo jaka zabava!

hradnim destnikem, ja se bavim!

1 7
možnosti
Foto

Zrovna toho Emana Ovaroviče s častou virózou tady moc nemusíme. Nenechte se ovlivňovat zmanipulovanými weby... :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2828x
Jsem heterosexuální pedofil. Přeji si jen žít, nechat žít druhé, radovat se ze života, ze svojí rodiny, ze smysluplné práce a při tom všem se nějakým způsobem srovnat s faktem, že život zkrátka není fér.

Seznam rubrik