Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

A co byste dělal, kdyby vám vaše dítě řeklo, že je homosexuál?

Tuto otázku jsem v souvislosti s projednávaným zákonem o sňatcích osob stejného pohlaví zaslechl vícekrát a dospěl k závěru, že na ni nelze jednoduše odpovědět.

Zdroj: https://danielprochazka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=701611

?? Na ní je velmi jednoduché odpovědět. Co bych dělal? Prostě nic. Pohoda. Copak mi mé dítě právě řeklo, že někoho zabilo a prchá před policií? Ne! Řeklo mi, že má takové a takové sexuální touhy. Naštěstí ve společnosti, kde je to už normální. Takže bych nedělal naprosto nic a šel bych na pivo.

2 0
možnosti
IB

I54v21o 14B13o71u40š86e

27. 2. 2019 1:57

A co byste s tím vůbec chtěl dělat?

1 0
možnosti
AR

Není to jednoduchá věc, no a realitu bych musel vzít na vědomí. Jen bych ho nebo ji upozornil, že i společné jejich bydlení nebude neznamenat, že je to svazek manželský.!!

0 0
možnosti
Foto

Viz Radka Kielbergerová 23:46.

0 0
možnosti
OH

O53n34d78ř27e67j 32H69o32n92c

26. 2. 2019 21:36

Ale vy už homofob přeci jste. Jen byste to, milostivě, v případě že by se syn rozhodl mít dobrovolný sexuální vztah dvou rovnocenných partnerů, překousl. Bravo, jste zhmotněná tolerance a určitě teplouši z celé čr zváží, jestli požadovat pro svůj svazek rovnoprávné podmínky jako mají heterosexuální páry, aby si nenahněvali dalšího katolíka, který má sám problémy se svou sexuální orientací. Být šťastný a prospěšný, to je o co běží, ne jestli budu šťastný s chlapem nebo s ženskou.

3 0
možnosti
VF

Nic.

Je to život mojí neteře a její partnerky.:-P

2 0
možnosti
Foto

Já bych se modlil, aby moje dítě bylo i dál v životě šťastné.

7 0
možnosti
Foto

Já bych se nemodlila, ale přála bych si to samé ;-)

2 0
možnosti
Foto

Nic. Bylo by mi to jedno

3 0
možnosti
MK

No to je blábol. Placate o něčem, o čem víte kulový. Kdybych, tak bych..... modlete se, abyste takovou situaci nemusel řešit. Rv

2 0
možnosti
PB

..... co bych dělal ?,- vůůůbec nic !,- s tem sa totiž vůůůbec nic dělat nedáV!

2 1
možnosti
JR

J35a28n 23R45á10ž

26. 2. 2019 19:26

Má dobrého kamaráda, který je gay. a od něj jsem podobnou otázku dostal.

Čili bych svému dítěti řekl přibližně toto:

"Homosexuálové nemají v naší zemi problém se svou sexuální abnormalitou, dokud ze sebe nedělají Bohem vyvolené a z toho pocitu nevyžadují zvláštní "zacházení" a jako někteří, podle mne ti nejhloupější, kteří se dokonce domáhají nějakého až privilegovaného společenského postavení, čímž homosexuální komunitě velmi škodí. Ti se svou odlišností problém mají a to zejména sami se sebou!

Budeš-li přijímat svoji odlišnost s pokorou a nebudeš se zúčastňovat narcisticko exhibičních gay demonstrací, nebudeš mít se svou odlišností ve společnosti žádný problém a já budu stát vždy na tvé straně."

7 0
možnosti
Foto

No to je blábol, vždyť pokud by to tak bylo, tak tu "sexuální abnormalitu" jste zplodil vy a pokorný byste tím pádem měl být také vy.:-/

3 4
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2828x
Jsem heterosexuální pedofil. Přeji si jen žít, nechat žít druhé, radovat se ze života, ze svojí rodiny, ze smysluplné práce a při tom všem se nějakým způsobem srovnat s faktem, že život zkrátka není fér.

Seznam rubrik