Islám z pohledu jednoho pedofila (3)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

Nakonec se dostávám ke třetímu důvodu, proč pro mne islám není přitažlivý. Tímto důvodem je islámské pojetí posmrtného života a islámská představa nebe. Pro pedofila totiž není ani trochu sexy. No, ono vlastně sexy není ani křesťanské nebe, ovšem v dosti rozdílném významu.

Varování: Následující text obsahuje citace posvátných knih dvou světových náboženství doplněných komentářem laického čtenáře bez teologického vzdělání, neznalého původních jazyků a všech historických souvislostí. Čtení následujícího textu může v některých dotčených jedincích bez smyslu pro humor vyvolat negativní emocionální reakci doprovázenou nutkáním uvádět věci na pravou míru a lidi na pravou víru. Dostaví-li se uvedené příznaky, zanechte prosím čtení a přejděte na jinou činnost. Děkujeme, že jste věnovali pozornost našemu varování.

A vás ostatní prosím, abyste dnešní příspěvek nebrali úplně vážně. Nuže pojďme otevřít stránky posvátných knih. Jako první je na řadě Bible. Ta je, co se týče líčení praktických poměrů života v nebi, poměrně skoupá na informace a spíše se soustředí na výčet věcí, které v nebi nebudou: slzy, smrt, nářek, bolest, hřích, noc, slunce a měsíc. O nebi pak víme jen to, že v něm bude Bůh, který sám bude zdrojem světla, andělé a lidé, kteří se sklonili před Bohem a přijali z jeho rukou odpuštění. Z nám známých činností bude v nebi existovat zpěv.

V celé Bibli je pak jenom jedno místo, které by se vyjadřovalo k lidské sexualitě v posmrtném životě:

Tentýž den k němu přišli saduceové (kteří tvrdí, že není žádné vzkříšení) a zeptali se ho: "Mistře, Mojžíš řekl, že když ženatý muž zemře bezdětný, má si jeho ženu vzít jeho bratr, aby svému bratru zplodil potomka. U nás bylo sedm bratrů. První se oženil, ale zemřel bez potomků, a tak zanechal svou ženu svému bratru. Totéž se stalo i s druhým a třetím bratrem až po sedmého. Nakonec pak zemřela i ta žena. Kdo z těch sedmi ji tedy bude mít za manželku, až přijde vzkříšení? Měli ji přece všichni!" Ježíš jim řekl: "Mýlíte se, protože neznáte Písma ani Boží moc. Po vzkříšení se lidé nežení ani nevdávají, ale jsou jako andělé v nebi. Ale pokud jde o vzkříšení z mrtvých - copak jste nečetli, jak vám Bůh řekl: `Já jsem Bůh Abrahamův, Bůh Izákův a Bůh Jákobův'? On není Bohem mrtvých, ale živých!" (Matouš 22:23-32).

Sexualita je tedy vylíčena jako něco, čeho na věčnosti už nebude zapotřebí, neboť bude nahrazena něčím jiným. Budeme totiž … jako andělé? Těžko říci, co si pod tím přestavit vzhledem k tomu, že za celý svůj život jsem zatím žádného anděla nepotkal. Tedy pokud nepočítám manželku :-)

Islám se naproti tomu k praktickým aspektům života v nebi vyjadřuje poměrně konkrétně a poměrně konkrétně se vyjadřuje také k sexualitě:

Ti budou mezi lotosovými stromy bezostnými a mimózami plody ověšenými, pod stínem protaženým u vody tekoucí, s ovocem v hojnosti, nevyčerpatelným, nezakázaným, na kobercích zdvižených. Dívky ty jsme zvláštním stvořením stvořili a pannami jsme je učinili láskyplnými, věku stejného. (Korán 56:28)

Pro bohabojné však je místo blažené, zahrady a sady révy vinné, dívky s plnými ňadry, věkem s nimi stejné, a poháry po okraj naplněné. (Korán 78:31)

Tam na poduškách odpočívat budou a nespatří tam ani slunce žár, ani mráz spalující a blízko nad nimi budou stromů stíny a nízko budou se sklánět plody visící a mezi nimi kolovat budou nádoby stříbrné a poháry křišťálové z křišťálu stříbrného, mírou vhodnou naplněné. Napájeni budou z číší, v nichž zázvor je přimíchán, z pramene rajského, jenž Salsabíl je nazýván. Mezi nimi obcházet budou chlapci mládí věčného; při pohledu na ně bys myslil, že jsou to perly rozsypané. A když tam pohlédneš, uzříš slasti rozličné a panství rozlehlé. (Korán 76:13)

Rozumím tomu, že pouštnímu beduínovi sedmého století je nebe vylíčeno jako rozlehlá oáza s dostatkem tekoucí vody, mnoha stromy s dobrými plody a hojností všeho, co si člověk může přát. To nezní špatně. Ale že sexualita zůstane zachována a že bych měl strávit věčnost ve společnosti dospělých panen s plnými ňadry? Zvláštní, vždycky jsem si myslel, že se do nebe chodí za odměnu, nikoliv za trest.

A že budou v nebi (tedy pokud jsem to správně pochopil) k dispozici také mladí kluci? Tak to situaci nezachrání. Já jsem totiž na ty holčičky. Nemám nejmenší tušení, co bych s těmi chlapci věčného mládí dělal.

Pokud bych měl (teď už trochu vážně) říci něco závěrem, pak musím konstatovat, že islám je pro mne odpudivý jako pro pedofila, je pro mne odpudivý jako pro otce a je pro mne odpudivý jako pro člověka, který věří v existenci posmrtného života. A důvod této odpudivosti je pokaždé stejný. Je jím islámské pojetí lidské sexuality, které se mně osobně jeví jako značně úchylné.

Čímž se neplánovaně vracím na začátek tohoto mini-seriálu, k přednášce docenta Martina Konvičky "Islám, jako psychosexuální patologie". Přednášející v něm vyslovuje hypotézu, že atraktivita nebo odpudivost islámu souvisí u každého člověka s jeho pojetím lidské sexuality. Nezbývá mi, než uznat, že v mém případě tato hypotéza platí stoprocentně.

Daniel

Dovětek: Přečetl jsem si po sobě článek a přitom jsem si uvědomil, že není zas tak úplně pravda to, co jsem napsal o chlapcích věčného mládí v islámském nebi, a že bych naopak naprosto přesně věděl, co bych s nimi dělal: Vyrazil bych si s nimi do mimózových hájů hrát na indiány! A ty dospělé panny s plnými ňadry bych zaúkoloval, ať mezitím připraví klukům nějakou dobrou svačinu :-D

 

Autor: Daniel Procházka | neděle 31.12.2017 23:04 | karma článku: 18,02 | přečteno: 882x