Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Islám z pohledu jednoho pedofila (2)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

Dnes bych se rád rozepsal o druhém důvodu, proč pro mne islám není přitažlivý. Tím důvodem je, že mám rád děti. Uznávám, že od pedofila může tato věta znít podivně. Nicméně je to tak.

Jsem jedním z těch pedofilů, kterým bylo dopřáno mít rodinu a vychovávat vlastní děti. Bylo mi dopřáno být svědkem prvních úsměvů, prvních dětských krůčků, prvních slovíček a první cesty do školy. Ale stejně tak mi bylo dopřáno strávit několik nocí po sobě konejšením dítěte, kterému zrovna rostly dvě stoličky, nebo čtyřikrát za noc odnášet brečící dítě do koupelny a tam mu převlékat pozvracené pyžamo. Všichni, kteří mají podobné zážitky, mi zcela jistě dají za pravdu, že tyto životní zkušenosti jsou nepřenositelné a že váš pohled na děti jednou provždy změní.

Ale nejde jenom o moje děti. Mám za to, že většina lidí mívá sexuální myšlenky a fantazie. A ano, přiznávám se, pokud mám sexuální fantazie, a pokud se netýkají mojí manželky, figurují v nich prepubertální holčičky. Ale pak stačí, aby se na mne hezká sedmiletá holčička usmála a řekla mi, že ta písnička, co jsem napsal pro její plyšovou opičku, je „moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc a moc hezká“. A ten jeden pohled do rozzářených dětských očí stačí k tomu, aby i pedofilovi došlo, jak moc jsou ty jeho sexuální fantazie nesmyslné, a že s životní realitou nemají vůbec, ale vůbec nic společného. A že udělat cokoliv, co by uhasilo ty světélka v dětských očích, by byl neskutečný zločin. A opět, je to nepřenositelná zkušenost. Kdo ví, o čem mluvím, tomu to nemusím vysvětlovat. Kdo neví, tomu to vysvětlit nelze.

Mohl bych tady jmenovat hodně důvodů, proč je pro mne islám odpudivý, a rozepisovat se o tom, jaká je v islámu hodnota lidského života, žen a dětí. Dovolím si ale tohle všechno přeskočit a poněkud nesportovně přejít rovnou k události, která ve mne vyvolala jednu z nejsilnějších emocionálních reakcí za několik posledních let. Byl to okamžik, kdy jsem si přečetl oficiální ceník otrokyň v Islámském státu. Ceník byl odstupňovaný podle věku, přičemž nejdražší a tudíž i nejžádanější byly ty devítileté. V přepočtu necelé čtyři tisíce korun za kus. No nekupte to! A aby toho nebylo málo, tak mojí dceři bylo právě devět let.

Kdyby se mě někdo ten den zeptal, co si myslím o islámu a o muslimech, vyslechnul by si ode mne mnohem horší návrhy, než je masokostní moučka.

Na tomto místě bych chtěl všechny muslimy ubezpečit, že k nim nechovám nenávist. Ty emoce zase poměrně rychle vyprchaly. Jsem přesvědčený o tom, že naprostá většina lidí na této planetě chce to samé, co já: v klidu žít a radovat se ze života. Stejně tak jsem přesvědčený o tom, že většina lidí, kteří měli možnost se s ceníkem seznámit, měli (bez ohledu na své náboženské přesvědčení) podobné pocity jako já. Stejně tak je mi známo, že Islámský stát je extrém a že to nakonec jsou okolní státy, a tedy většinou opět muslimové, na jejichž bedrech leží úkol se s touto obludností vypořádat. A těší mne, že se jim to se vzdušnou pomocí Rusů a Američanů daří.

A ani moje osobní zkušenosti zatím nejsou negativní. Před lety jsem měl příležitost potkávat se s muslimy z různých částí Asie. Některých jsem se ptal na islám a na to, jak v praxi funguje islámská komunita. Od některých jsem dostal otázky na to, čemu věřím já, a nad některými rozdíly v praktikování naší víry jsme se vzájemně srdečně zasmáli. Životní zkušenosti mi říkají, že lidé, kteří jsou schopni smát se sami sobě, jsou většinou v pohodě.

Přesto ale chci požádat o jednu věc. Nepokoušejte se mne, prosím, přesvědčit o tom, že ta devítiletá věková hranice nemá nic společného s Mohamedem.

A tady se dostávám k tomu, co mi na celé věci připadá nejšílenější. Mnozí bojovníci Islámského státu sami přiznali, že mají malé vědomosti o islámu a že nečetli Korán. Jenže oni ho číst ani nepotřebují. Stačí jim vědět, že Alláh je Bůh a Mohamed je jeho prorok, a že Prorok vedl války, zabíjel nepřátele, vlastnil otroky a souložil s devítiletou dívenkou. A tohle stačí k ospravedlnění všech jejich činů. Dokonce i k tomu, aby podřezávali hlavy svým méně radikálním souvěrcům.

A poté, co jsem mohl vidět záběry na davy lidí v ulicích měst oslavujících teroristické útoky, či radujících se ze zkázy raketoplánu s Izraelským astronautem na palubě, poté, co jsem mohl sledovat, jakých úspěchů a územních zisků se Islámskému státu podařilo dosáhnout, tak mám ještě jednu prosbu. Nepokoušejte se mne, prosím, přesvědčit o tom, že tohle všechno je záležitostí několika málo vyšinutých jedinců.

Jistě byste mi teď mohli napsat, že i jiné civilizace vedly války, a že všude na zemi se lidé dopouštějí násilí, a to včetně násilí na dětech. A že i křesťanská církev má za sebou události a skandály, o nichž by bylo lepší nemluvit. Jenže tady vidím jeden podstatný rozdíl. Když to řeknu hnusně, tak i ten kněz, co v zákristii przní malé chlapečky, dobře ví, že dělá něco špatného. A když už nic jiného, tak se to alespoň snaží ututlat. Tím neříkám, že schvaluji tutlání, jen že to hodnotím jako projev kapitulace před vlastním svědomím.

A já se ptám, co je to za ideologii, že je schopna dopouštět se v takovém rozsahu násilí na dětech a ještě se tím veřejně chlubit?

Celé tohle povídání si dovolím zakončit výkřikem do tmy. Činím tak v naději, že ho snad přeci jen někdo zaslechne. Politikové, soudci, státní zástupci, policisté, vy všichni, kteří máte v rukou moc a právo. Nedopusťte, prosím, aby se kult osobnosti Mohameda stal v naší zemi normou. Nedopusťte, prosím, aby právo šária bylo v naší zemi tolerováno. Nedopusťte, prosím, dhimizaci naší společnosti, ať už otevřenou, nebo skrytou, tak jako se tomu děje ve Švédsku, v Německu, nebo v Itálii. A jestli ani to, že právě pedofil vás prosí o takovou věc, vám nestačí, pak už opravdu nevím.

Daniel

 

Autor: Daniel Procházka | čtvrtek 14.12.2017 23:03 | karma článku: 29,59 | přečteno: 1115x
  • Další články autora

Daniel Procházka

Made in EU

Tak jsem se dozvěděl, že pan poslanec Peksa se při sčítání lidu přihlásil k evropské národnosti a vyzval k podobnému činu i ostatní. A tak nějak se mi přitom vybavili zážitky z cestování po Rumunsku.

3.5.2021 v 9:06 | Karma: 32,35 | Přečteno: 740x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Tak jak je to s těmi čtyřiceti pohlavími

Mám rád seriál Startrek. Kosmická loď prolétá nadsvětelnou rychlostní mezi hvězdami, objevuje nové formy života a nové civilizace. V jednom díle pak posádka hvězdné lodi potká civilizaci trojpohlavní.

12.4.2020 v 13:54 | Karma: 33,05 | Přečteno: 1130x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Přestaňte už konečně s těmi řečmi o hodné paní ombudsmance

co se statečně a obětavě bila za menšiny a jejich práva. Zrovna já mám totiž tu smůlu, že patřím k menšině, kterou paní Šabatová opakovaně chtěla o její práva připravit. Jsem pedofil a řeč je o chirurgických kastracích.

7.3.2020 v 16:52 | Karma: 46,29 | Přečteno: 14470x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Chcete manželství pro všechny? Buďte fér!

Manželství totiž už dávno je pro všechny a to bez ohledu na jejich sexuální orientaci. Nevěříte? Tak vězte, že já sám už nějakou dobu v manželství žiji, a přitom ani moje sexualita neodpovídá průměru populace. Jsem totiž pedofil.

11.2.2020 v 21:41 | Karma: 30,84 | Přečteno: 1404x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Tati, proč se vlastně musím učit ten dějepis?

Aneb politicky nekorektní rozhovor s mojí dcerou o aktuální situaci a vývoji v Evropě nad učebnicí dějepisu.

2.11.2018 v 9:00 | Karma: 29,30 | Přečteno: 1086x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Jak jsem se nepřihlásil k #MeToo

Tak i na mne nakonec došlo. Byl jsem veřejně obviněn ze sexuálního obtěžování. A musím říct, že mě už dlouho nic tak nepobavilo.

12.10.2018 v 7:58 | Karma: 26,25 | Přečteno: 1525x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

50 syrských sirotků a Nicholas Winton

Kolem nápadu přivést do Česka 50 sirotků ze Sýrie toho bylo řečeno tolik, že mi připadá skoro zbytečné cokoliv dodávat. Když ale zazněly výroky srovnávající tento počin s počinem Nicholase Wintona, tak mi to prostě nedalo.

28.9.2018 v 21:24 | Karma: 32,16 | Přečteno: 973x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Má být migrace lidské právo?

Toto téma, které v posledních dnech začalo být probíráno v médiích, se mě bezprostředně týká. Sám totiž jednoho migranta v rodině mám. Moji manželku.

22.7.2018 v 12:56 | Karma: 42,60 | Přečteno: 4071x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (3)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

31.12.2017 v 23:04 | Karma: 18,02 | Přečteno: 882x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (1)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

9.11.2017 v 21:28 | Karma: 19,04 | Přečteno: 1357x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

LGBT aktivisté z pohledu jednoho pedofila

Rád bych napsal, jak na mě osobně současné LGBT hnutí působí. Aby ale moje sdělení dávalo smysl, budu vás nucen chvíli nudit povídáním o sobě.

3.11.2017 v 9:40 | Karma: 39,50 | Přečteno: 3671x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2828x
Jsem heterosexuální pedofil. Přeji si jen žít, nechat žít druhé, radovat se ze života, ze svojí rodiny, ze smysluplné práce a při tom všem se nějakým způsobem srovnat s faktem, že život zkrátka není fér.

Seznam rubrik