Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem se nepřihlásil k #MeToo

Tak i na mne nakonec došlo. Byl jsem veřejně obviněn ze sexuálního obtěžování. A musím říct, že mě už dlouho nic tak nepobavilo.

Jen si to představte. Mne, heterosexuálního pedofila, obvinila dospělá žena ze sexuálně motivovaného činu vůči svojí osobě. Ano, bylo několik situací, kdy jsme spolu něco řešili sami bez přítomnosti druhých lidí, takže příležitosti by byly, ale proč bych proboha něco takového vůbec dělal. Jiná věc by byla, kdybych obviněn z obtěžování šestileté holčičky. To bych měl asi nefalšovaný strach z toho, co se bude dít dál, a střídavě kontroloval datovou schránku, zda v ní nemám předvolání k policejnímu výslechu a střídavě se díval z okna, zda si pro mně nejedou osobně. Ale tohle? Vlastně by to bylo k smíchu, nebýt toho, že mi bylo jasné, jak špatně na tom dotyčná musí být.

Nicméně i přes komičnost celé situace pro mne bylo obvinění v jistém smyslu lidsky nepříjemné. Zvlášť poté, co se dotyčná nechala slyšet, že celou věc oznámí na policii.

Manželce byla nesmyslnost obvinění zřejmá okamžitě. A zřejmá byla i sexuologovi, kterého jsem v té době navštívil v rámci pravidelné konzultace. Protože jako znalec v oboru měl představu o tom, jak v podobných případech probíhá vyšetřování, využil jsem příležitosti a zeptal se ho, co by mi doporučil dělat, pokud by dotyčná splnila svoje hrozby. Řekl mi, že když jsem nic nespáchal, a tak by mi v první řadě doporučil zůstat v klidu. A pokud bych se přeci jenom dostal do rukou vyšetřovatelů a pokud by mi dělali problémy, tak ať jim dám telefonní číslo k němu do ordinace, že si s nimi popovídá. Bylo to snad poprvé v životě, kdy jsem byl za svou sexuální orientaci doopravdy vděčný.

Celá věc nakonec dopadla asi nejlépe, jak dopadnout mohla. Dotyčná krátce na to zkolabovala, příbuzní využili její snížené schopnosti vzdorovat, posadili ji do auta a odvezli do místní nemocnice na psychiatrické oddělení. Tak se doktorům podařilo okamžitě stanovit diagnózu, přes její protesty ji umístit na uzavřené oddělení a zahájit příslušnou léčbu. Když ji po měsíci propustili na víkend domů, přišla se mi omluvit. Podali jsme si ruce a řekli si, že už se k tomu nebudeme vracet.

No vidíte, tak už bych se vlastně také mohl přihlásit ke kampani #MeToo. Má to ale jeden háček. Samotnému mi totiž není jasné, zda bych se v mém případě měl hlásit v kategorii pachatel, nebo v kategorii oběť.

 

Autor: Daniel Procházka | pátek 12.10.2018 7:58 | karma článku: 26,25 | přečteno: 1525x
  • Další články autora

Daniel Procházka

Made in EU

Tak jsem se dozvěděl, že pan poslanec Peksa se při sčítání lidu přihlásil k evropské národnosti a vyzval k podobnému činu i ostatní. A tak nějak se mi přitom vybavili zážitky z cestování po Rumunsku.

3.5.2021 v 9:06 | Karma: 32,35 | Přečteno: 740x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Tak jak je to s těmi čtyřiceti pohlavími

Mám rád seriál Startrek. Kosmická loď prolétá nadsvětelnou rychlostní mezi hvězdami, objevuje nové formy života a nové civilizace. V jednom díle pak posádka hvězdné lodi potká civilizaci trojpohlavní.

12.4.2020 v 13:54 | Karma: 33,05 | Přečteno: 1130x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Přestaňte už konečně s těmi řečmi o hodné paní ombudsmance

co se statečně a obětavě bila za menšiny a jejich práva. Zrovna já mám totiž tu smůlu, že patřím k menšině, kterou paní Šabatová opakovaně chtěla o její práva připravit. Jsem pedofil a řeč je o chirurgických kastracích.

7.3.2020 v 16:52 | Karma: 46,29 | Přečteno: 14470x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Chcete manželství pro všechny? Buďte fér!

Manželství totiž už dávno je pro všechny a to bez ohledu na jejich sexuální orientaci. Nevěříte? Tak vězte, že já sám už nějakou dobu v manželství žiji, a přitom ani moje sexualita neodpovídá průměru populace. Jsem totiž pedofil.

11.2.2020 v 21:41 | Karma: 30,84 | Přečteno: 1404x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Tati, proč se vlastně musím učit ten dějepis?

Aneb politicky nekorektní rozhovor s mojí dcerou o aktuální situaci a vývoji v Evropě nad učebnicí dějepisu.

2.11.2018 v 9:00 | Karma: 29,30 | Přečteno: 1086x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

50 syrských sirotků a Nicholas Winton

Kolem nápadu přivést do Česka 50 sirotků ze Sýrie toho bylo řečeno tolik, že mi připadá skoro zbytečné cokoliv dodávat. Když ale zazněly výroky srovnávající tento počin s počinem Nicholase Wintona, tak mi to prostě nedalo.

28.9.2018 v 21:24 | Karma: 32,16 | Přečteno: 973x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Má být migrace lidské právo?

Toto téma, které v posledních dnech začalo být probíráno v médiích, se mě bezprostředně týká. Sám totiž jednoho migranta v rodině mám. Moji manželku.

22.7.2018 v 12:56 | Karma: 42,60 | Přečteno: 4071x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (3)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

31.12.2017 v 23:04 | Karma: 18,02 | Přečteno: 882x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (2)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

14.12.2017 v 23:03 | Karma: 29,59 | Přečteno: 1115x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

Islám z pohledu jednoho pedofila (1)

Nepopírám, že pro některé pedofily může být představa konverze k Islámu lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně Islám přitažlivý není.

9.11.2017 v 21:28 | Karma: 19,04 | Přečteno: 1357x | Diskuse| Společnost

Daniel Procházka

LGBT aktivisté z pohledu jednoho pedofila

Rád bych napsal, jak na mě osobně současné LGBT hnutí působí. Aby ale moje sdělení dávalo smysl, budu vás nucen chvíli nudit povídáním o sobě.

3.11.2017 v 9:40 | Karma: 39,50 | Přečteno: 3671x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2828x
Jsem heterosexuální pedofil. Přeji si jen žít, nechat žít druhé, radovat se ze života, ze svojí rodiny, ze smysluplné práce a při tom všem se nějakým způsobem srovnat s faktem, že život zkrátka není fér.

Seznam rubrik