Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I70v50a79n 40M20a63r41e87k

12. 10. 2018 15:54

"Obdivuji" ty, co mi něco dokazují s nasazenými černými brýlemi. Rv A neplatí to jen pro Vás.

1 0
možnosti
DP

Jak už jsem psal v jednom z předchozích příspěvků, nevadilo by mi, kdyby o mě moje okolí vědělo, že jsem pedofil. Moji nejbližší to už stejně vědí a nemají s tím problém. Vadilo by mi ale, kdyby se o mojí dceři říkalo, že to je ta, co má za tatínka pedofila.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2828x
Jsem heterosexuální pedofil. Přeji si jen žít, nechat žít druhé, radovat se ze života, ze svojí rodiny, ze smysluplné práce a při tom všem se nějakým způsobem srovnat s faktem, že život zkrátka není fér.

Seznam rubrik